Retour H&M




Bij H&M mag je elke nieuwe aanschaf binnen 30 dagen retourneren. Koop je iets in de winkel? Dan gaan de 30 dagen lopen vanaf het moment dat jij hebt afgerekend. Heb je online geshopt? Dan starten je 30 dagen op het moment van thuisbezorging. Zo heb je ruim de tijd om je spullen te passen en te bekijken of je nieuwe woonartikelen goed passen bij je inrichting. Hieronder meer over retour bij H&M.

Sommige spullen mag je niet terugbrengen. Dit geldt voor oorbellen, make-up, ondergoed en zwemkleding.




Hoe breng ik aankopen terug?

Er zijn verschillende retourmogelijkheden bij H&M. Hoe je wilt retourneren hangt af van je eigen voorkeur. We zetten ze voor je op een rij:

Hoe stuur je je spullen terug die je online hebt besteld?

Bij elke online bestelling die H&M bezorgt, tref je een retourformulier en sticker met retouradres aan. Het formulier vul je in en stuur je samen met je spullen terug. De sticker met retouradres plak je op het pakket dat je terug wilt sturen. Heel gemakkelijk. Sticker en retourformulier kwijt? Geen probleem. Op de website vind je het retouradres ook terug én een linkje om een nieuw retourformulier te printen.

Je kunt je online aankopen ook terugbrengen naar de winkel. Alleen dan breng je het afleveringsbewijs mee en je order- óf verzendbevestiging. Je order- en verzendbevestiging kun je terugvinden als QR-code in je bevestigingsmail.




H&M retour

Wat doe ik met artikelen die ik in de winkel heb gekocht?

Artikelen die niet online zijn aangeschaft, breng je terug met je kassabon.

Er zijn een aantal artikelen die je altijd per post moet terugsturen. Dat zijn bestellingen die verkeerd geleverd zijn en alle Guest Designer, H&M Studio, Conscious Exclusive, Beauty en H&M Home meubilair artikelen.

Let er goed op dat de spullen die je terugbrengt zijn voorzien van prijskaartjes en labels en dat ze in de originele staat verkeren.

Krijg ik mijn geld terug?

Artikelen die je bij H&M terugbrengt, worden terugbetaald op dezelfde manier als waarop jij hebt afgerekend. Heb je betaald met een giftcard bijvoorbeeld? Dan ontvang je een giftcard of e-giftcard met daarop hetzelfde bedrag. Heb je betaald met een creditcard of via iDeal? Dan worden de bedragen teruggestort op je creditcard of bankrekening welke gekoppeld is aan je IDeal betaling. Betaal je op factuur, via Klarna of met gespreid betalen? Dan wordt je factuur aangepast. In geval van een terugbetaling bij betaling met Klarna, stort Klarna het retourbedrag op je bankrekening retour.

Voor elke retourzending betaal je €0,99 cent. Members mogen gratis retourneren, net als klanten die de retourzending in de winkel afleveren.




Meer lezen:

Feedback: info@retouradressen.nl

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *