Retour Hunkemöller

Ben je niet helemaal tevreden over je bestelde artikel? Of is het toch niet de juiste maat? Dan heb je recht jouw artikel te retourneren. Normaal gesproken hanteert Hunkemöller een retourperiode van 14 dagen. Echter in verband met de corona-epidemie is deze verlengt naar 45 dagen. In dit artikel lees je alle informatie over het retourneren van één of meerdere artikelen.

Als je hulp nodig hebt of je wilt iets vinden in de veelgestelde vragen op de website van Hunkemöller, dan kan je in onderstaande balk de vraag stellen die je hebt.

Hunkemöller hulp

Bekijk hier hoe je moet retourneren >>

Hoe werkt retourneren bij Hunkemöller?

Diverse verzendmogelijkheden

Indien je jouw bestelling gratis wilt terugsturen, kan dat via een UPS afhaalpunt, via een DHL servicepunt of via een ophaalservice bij jou thuis. Als je kiest voor een andere vervoerder, zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Retourneren gaat heel eenvoudig door jouw artikelen samen met de retourbon in een pakketje te stoppen.

Via UPS plak je de meegeleverde retoursticker op het pakketje, bij DHL wordt deze retoursticker op het servicepunt uitgeprint. Om gebruik te maken van de ophaalservice, dien je contact op te nemen met de klantenservice van Hunkemöller. Indien je bij een andere vervoerder het pakketje wil versturen, kun je het volgende retouradres gebruiken:

Algemeen retouradres:

  • UPS Center Hunkemöller
    Reactorweg 23a
    3542 AD Utrecht
    Nederland

Woon je dichtbij een vestiging van Hunkemöller? Dan kun je het artikel ook terugbrengen in de winkel. Kijk eerst altijd op de website voor informatie omtrent de corona maatregelen. Het kan zijn dat je een afspraak moet maken of dat de vestigingen beperkte tijden open zijn.

Retour

Financiële afhandeling van retouren

Is je pakketje eenmaal verzonden, heb dan even geduld. Je ontvangt een e-mail als het pakketje aangekomen is en binnen 10 werkdagen zal het geld weer op je rekening staan. Dit gebeurt via de betaalmethode die jij hebt gebruikt tijdens je bestelling. Indien je de artikelen in een winkel hebt afgerekend, ontvang je een e-mail met instructies. Je krijgt altijd alles terug wat jij betaald hebt; dus ook bezorg- en retourkosten. Mocht je maar een deel van je bestelling terugsturen, dan krijg je uiteraard alleen dat deel teruggestort.

Artikelen welke niet retour kunnen

Helaas kan Hunkemöller niet alle artikelen terugnemen. Er zijn namelijk artikelen in het assortiment die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om terug te sturen. Ook producten die heel duidelijk bestemd zijn voor een specifiek persoon, kunnen niet geretourneerd worden.

Als je een artikel wilt terugsturen naar Hunkemöller, krijg je niet een vervangend artikel terug. Je bent zelf verantwoordelijk voor een nieuwe bestelling. Deze kun je gewoon via de webshop doen. Bij retourneren is het uiteraard logisch dat de artikelen onbeschadigd zijn. Check dus goed jouw producten voordat je deze verstuurd.

Meer over retourneren bij bedrijven:

Feedback:

Plaats een reactie