Retour KPN




Stel, je hebt een bepaald product gekocht bij KPN en je wilt het om één of andere reden terugsturen. Dan komen er uiteraard bepaalde voorwaarden bij kijken. Wanneer je een product naar KPN gaat retourneren moet je dit uiteraard volgens de regels doen en moet het product ook voldoen aan bepaalde eisen. Hieronder lees je meer over hoe het retourneren van een product naar KPN werkt, wanneer je dit kunt doen etc.

Bekijk hier alle informatie over retourneren naar KPN >>

Hoe werkt het retourneren naar KPN?

Het retourneren van een KPN product kan op verschillende manieren. Welke manier in jouw situatie van toepassing is, hangt af van hoe je het product hebt aangeschaft. Indien het zo is dat je het product in de winkel, bij een monteur of via de telefoon hebt gekocht, dan dien je het product, als deze nog aan de voorwaarden voldoet, terug te brengen bij een KPN winkel. Hierbij is het zo dat je simpelweg de meest dichtstbijzijnde winkel kunt uitkiezen. Als je het product in een bepaalde winkel hebt gekocht hoeft deze dus niet perse naar het zelfde filiaal terug.




Indien je een apparaat hebt besteld via de webshop van KPN werkt het retourbeleid iets anders. In dat geval is het namelijk zo dat de manier van retourneren van je situatie afhangt. Je kunt telefonisch contact opnemen om erachter te komen hoe je het product dient te retourneren en waarheen. Ook geef je telefonisch aan wat de reden is dat je voor een retour wilt kiezen. Wel heb je hoe dan ook je bestelnummer en het aankoopbewijs nodig.

Retour KPN

Onder welke voorwaarden kun je retourneren?

Je kunt een product retourneren als deze bijvoorbeeld iets blijkt te mankeren, maar ook in verband met andere redenen kun je retourneren. Wel is het hierbij van belang dat je dit binnen 14 dagen doet. Je krijgt van KPN namelijk 14 dagen bedenktijd en daarna ben je te laat. Deze 14 dagen gaan in vanaf de dag dat de overeenkomst is gesloten en je een bevestiging hebt met de datum ervan of vanaf bijvoorbeeld de dag dat je het laatste product van je bestelling hebt ontvangen.

Wel kan het per situatie verschillen wanneer de 14 dagen ingaan. Het product dat je retourneert dient uiteraard wel in goede staat te zijn. Indien je het product een bepaalde schade hebt aangediend kan het zo zijn dat het retourneren niet geaccepteerd wordt.




Wanneer je het product hebt teruggestuurd zal KPN het geld binnen enkele dagen nadat zij het product hebben ontvangen terugstorten. Ook kun je jouw geretourneerde pakketje volgen via een Track & Trace om erachter te komen waar deze zich bevindt.

Het retouradres:

  • KPN
    Antwoordnummer 10119
    2400 VB Alphen aan den Rijn

Ga naar de website van KPN voor actuele retourinformatie.

Meer:

Feedback: info@retouradressen.nl

1 reactie op “Retour KPN”

  1. Er wordt mij gevraagd om oude apparatuur terug te sturen, maar de nieuwe (glasvezel) is nog niet eens geïnstalleerd

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *